Sabtu, 26 Februari 2011

Aku Seorang PROMOTER SEBENARNYA .. Hahaha

Kata-Kata CikLulu di 10:33 PTG
Awak Rasa Ape ? 
HAaaaaaaaaaaaaa !! apa ???? Lulu PROMOTER ??????????????? OMG !!! Sape Yang Wat cerita Ni ???
plezz la korang jangan caye fitnah 2 ... hahaha .. 

sebenarnya la lulu bukan promoter macam kat kedai pasaraya "SELAMAT DATANG ,TERIMA KASIH DATANG LAGI" mesti ada yang pernah dengar trademark pasaraya ni .. hehe ... 

mcam ni la lulu singkatkan ... sebenrnya lulu tolong kawan lulu si SUHAIZAL KIUT GILER !! .. dia memang kiut pun .. rasa macam nak pijak-pijak je muka dia .. hehe .. dia la BESFREN lulu .. suka wat lulu ketawa sengsorang .. haha .. tapi AWAS !! dia dah kawen .. melepas aku .. huhu .. 

ok kat blog dia , dia ada buat 1 contest .. CONTEST CERITA SERAM PALING SERAM .. bunyi pun dah takut .. huhuhu .. sila tekan sini  Klik je tak kena bayar .. sapa-sapa dapat buat dia sampai gugur bulu hidung bolehla join .. memang best la sapa join .. hadiah menarik la ... huhuhu ..

sekian sahaja PROMOTER ni berkata-kata .. 

EASSALAM ..

0 Pengkritik:

Catat Ulasan

 

Dari Hati Lulu .. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei