Isnin, 21 Februari 2011

Ku Baru Tersedar .. PART 3(Akhirnya)

Kata-Kata CikLulu di 6:28 PG
Awak Rasa Ape ? 


Kali ni lulu bagi lagu radja-terus terang .. lulu suka bait-bait lagu yang ni


Kepadamu aku terus terang
Bahwa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan
ye lulu suka bait-bait lagu ni sebab bait-bait lagu ni la pengakhiran bagi ceria lulu ni ..lulu akur .. lulu kena sedar sekarang ni bukan main-main lagi .. sekarang ni masa untuk lulu serius tentang itu ..lulu kan bodoh .. so sekarang lulu kena fikir secara bijak dan waras .. lagipn lulu bukan budak-budak lagi .. lulu dah besar ..

ok sekarang kita cerita macam nama pengakhirannya ..

dia banyak mesej kat fb lulu.. lulu remove dia dari frens lulu sebab lulu xsanggup tengok dia lagi .. dia sendiri mengaku sudah berpunya so lulu kena akur .. xkan lulu nak rampas bf org .. sejahat-jahat lulu yang banyak skandal dulu pun lulu xpernah ambil pakwe orang ..itu yang lulu PALING PANTANG .. tapi sekarang dah xdah ..

TERIMA KASIH ALLAH..
ya terima kasih Tuhan sebab dah bukakan hati lulu untuk terima hakikat bahawa dia bukan milik lulu lagi .. memang payah bagi lulu .. sebab kadang2 pun lulu xkuat jgak .. sekarang lulu dah terima hakikat .. untuk bagi dia bahagia lulu kena berkorban .. sebab 2 llu block fb dia .. supaya dia xmesej ll lagi .. bagi peluang dia mesej kekasih baru dia .. dia memang sangat2 hensem ... semua tengok pasi terpikat ... tinggi .. sasa .. even gelap sikit sebab dia pilot .. sebab 2 ramai mata memandang .. sebab 2 ramai yang minat dia .. sebab 2 lulu xkesah kalau tiba2 dia senang dapat kekasih baru .. tapi xperla .. lulu redha sahaja ...

sekali lagi

TERIMA KASIH ALLAH
sebab selalu bersama lulu susah dan senang .. menangis dan gembira ... hanya Dialah tempat lulu mengadu ..lulu dah malas nak taip panjang2  .. nanti jadi konroversi .. sekian cerita lulu untuk sekian kali terakhir lulu bercinta kali ni ..

WASSALAM

0 Pengkritik:

Catat Ulasan

 

Dari Hati Lulu .. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei