Isnin, 14 Februari 2011

Ku Baru Tersedar .. PART 1

Kata-Kata CikLulu di 9:51 PTG
hai .. lama dah saya tak update blog .. kali ni sy update utk kesekian kalinya .. macam mana erk nak mula ? saya pun xpasti .. macam ni la .. korang2 dgr lagu atas dl ..


lirik yang akan saya ingati

SETELAH KU TERJATUH BARU KU SADARI, BETAPA KAU KEKASIH HINGGA HUJUNG HATI, RASA YANG SETIA MENANTI , CINTA YANG TAK AKAN PERGI

Sumpah saya sukakan dan akan ingat lirik lagu tu sampai bila-bila ... bila teringat lirik lagu ni saya teringat kat seseorang yang saya tak akan dapat lupakan dia ... ya ! saya dah lama  kenal dia .. xla lama sangat ...biarlah saya labelkan dia dengan nama Mr. I ... ya dia sungguh istimewa .. special .. tp saya langsung xpandang semua 2 sebab saya BUTA ..  ya saya BUTA sebab saya BUTA !! .. saya akui saya PLAYGIRL dl .. tapi sesuatu yang istimewa padanya di mata saya ialah even sy PLAYGIRL dan banyak SKANDAL dia tetap ada di sisi saya .. cuba untuk menyedarkan saya ..saya pernah bercinta dengan 5 LELAKI sekaligus ... agak memeranjatkan tapi itulah diri saya dl .. cuma tahu ENJOY .. sebab 2 saya tak pernah MENANGIS  kalau lelaki-lelaki tersebut PERGI MENINGGALKAN saya sebab time 2 saya ada ramai lagi skandal ..di situ dia cuba memahami saya dan di situ saya banyak jugak mengambil KESEMPATAN terhadap dia .. saya akui memang saya terlalu ENJOY ! .. tapi dia tetap penuhi setiap kemahuan saya ...


SEHINGGALAH ..........


suatu hari , dia nak pergi tinggalkan saya ..di situ saya mula TERSEDAR .. kehilangan dia begitu dirasai .. saya tak pernah alami lagi perasaan saya ni dengan laki2 yang nak tgglkan saya dl .. TAK PERNAH ! .. terlalu istimewanya dia di mata saya ... setelah semua laki tinggalkan saya , saya cuma ada DIA .. ya ada dia sahaja .. bila saya cuma ada dia , dia pula hendak meninggalkan saya ...saya tahu saya banyak bersalah , banyak berdosa .. dulu saya selalu  MEMPERMAINKAN HATI LELAKI .. dan sekarang saya dah rasai ... bila saya betul2 cintakan dia , dan tiba2 dia pula tinggalkan saya , dan saya rasa dunia ni macam nak KIAMAT ! .. saya xdapat lupakan dia .. di situ saya mula tersedar setelah saya terjatuh .. dia la di hati .. dia la yang terbaik .. susah senang bersama ... hidup nak bersama .. dengan janji2 yang pernah diluahkan dulu ... ntahla .. ayat pun dah tunggang terbalik .. menangis pun setiap hari .. dan perlu saya katakan di sini DIA LAH CINTA PERTAMA DAN TERAKHIR DUNIA AKHIRAT .. cinta sejati ... cinta hakiki ..

apa-apa pun terima kasih wahai CINTA , sebab dah menyedarkan saya dari terlalu enjoy dengan semua tu .. maaf sebab pernah tipu awak dan maafkan saya dari hujung rambut hingga hujung kaki sebab dah menyebabkan awak DARAH TINGGI .. maafkan saya wak ...Allah kurniakan awak pada saya untuk menyedarkan saya semua tu .. Terima kasih Allah dah kurniakan dia .. mungkin tugas dia untuk menyedarkan saya sudah selesai sebab itu dia pergi tinggalkan saya .. tp sukanya saya nak ingatkan awak semua saya cuma akan menerima DIA sahaja .. tiada lagi lelaki lain selain dia ..

DAN


sekarang saya cuma setia dan sentiasa menunggu dia untuk seumur hidup saya .. cuma dia dan HANYA DIA yang istimewa di mata saya ..

Ya Allah ,
Kau berikanlah dirinya kepadaku semula ,
bukakanlah hatinya untuk menerimaku semula,
agar aku terus tidak terhanyut akan masa lalu ,
sesungguhnya Engkaulah maha Pemberi ...
Amin ..


okla semua , setakat ini sahaja luahan hati saya .. pada masa akan datang saya akan ceritakan serba serbi tentang dirinya yang begitu SPECIAL dan pada akhir bahagian luahan ini nanti saya akan tunjukkan siapa DIRINYA sebenarnya :)

Wassalam ....
 

0 Pengkritik:

Catat Ulasan

 

Dari Hati Lulu .. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei