Selasa, 15 Februari 2011

Ku Baru Tersedar .. PART 2

Kata-Kata CikLulu di 6:06 PG
Awak Rasa Ape ? 
kali ni part 2 korang semua dengar pula lagu ni k ..

saya sangat suka lirik lagu ni

Sebelum kau benar-benar pergi
Ucapkan satu kata yang tulus
Bahwa kau mencintai diriku sepenuh hatimu
Dan aku merasakan kau selalu di sini

ya , sangat suka .. dia minta untuk saya lepaskan dia .. dia minta untuk saya tinggalkan dia .. dia xkejam tapi saya KEJAM .. ya saya KEJAM .. dl sy mempermainkan dia .. kali ni TAHNIAH , KERANA ANDA TELAH MENDAPAT BALASANNYA ! ..awak , saya tahu awak baca ni .. saya tahu awak baca .. awak tengok lirik 2 .. saya cuma nak awak ucapkan itu je .. itu sahaja saya minta .. awak nak datang rumah saya .. datanglah hujung tahun ni .. awak amekla semua barang pemberian awak .. saya terluka tengok barang awak .. saya xdapat contact awak sebab saya tahu awak dah xnak dgr suara saya .. saya cuma dpt cntct awak kat fb ..walaupun awak pergi tinggalkan saya .. saya cuma nak awak


Sebelum engkau pergi
Ucapkan yang terindah dari lubuk hatimu
Bahwa kau mencintai diriku sepenuh hatimu
Dan aku merasakan kau selalu di sini

cakap yang diatas 2 .. tapi saya tahu awak xkan cintakan saya lg .. bukan mudah nak terima saya semula kan ? semua lelaki xkan terima perempuan macam saya dan SAYA REDHA .. ayat sy kan yang selalu sy taip sejak2 akhir ni kan ..

awak , awak cakap awak nak dtg rumah sy hujung tahun kan .. saya takut xsempat sebab Allah boleh tarik nyawa kita bila2 masa je kan ? .. kalau saya pergi dl pun xpe wak .. sekurang2nya sy dah buktikan janji saya pada awak yang awak cinta terakhir saya untuk seumur hidup saya dan 2 sajalah cara saya nak tinggalkan awak bukan lupakan awak ..ya wak saya TAK AKAN lupakan awak .. dan TAK AKAN meskipun awak nak bunuh saya sekalipun .. saya tak tahu la .. ni la pertama kali saya rasakan untuk seumur hidup saya .. saya ingat awak la cintai saya sesungguh hati awak selepas peristiwa itu tapi itu semua khayalan saya semata-mata ..

WAHAI KAU CINTA ..


saya betul2 xdpt lupakan awak .. meskipun awak block fb saya nanti .. saya redha awak block .. sekurang2nya awak boleh lupakan saya .. dan saya tetap redha .. saya selalu mimpikan awak .. teringatkan awak sampaikan dalam solat saya teringatkan awak .. sebab saya terlalu cintakan awak ..
doa saya , semoga awak cepat sembuh dari penyakit sebab diri saya sendiri yang selalu PENTINGKAN DIRI SENDIRI .. saya cuba minta peluang terakhir tapi awak xnak .awak cakap awak xbleh terima saya lagi ..

kawan-kawan ,
memang kamu ada yang xpernah rasa .. ada yang buat andaian sendiri cakap itu ini .. tak mengapa .. awak xrasa lg .. nanti awak akan rasa seperit saya .. sampaikan saya terpaksa tangguh belajar untuk sementara waktu ..

WASSALAM ..

bersambung part 3 ..

2 Pengkritik:

Khairul Kay on 17 Februari 2011 10:27 PTG berkata...

Lulu...
awk mmg bertuah sbb
Allah kurniakan awk
seorang lelaki yg baik..
yg tlh mengubah diri awk..
Lulu..
Sy nasihatkan awk supaya..
Berdoa lah selalu kpdNya..
Kerna kita ini hamba Allah yg disygi..
InsyaAllah..
Allah akan makbulkan doa awk suatu ari nnty..
Awk berdoa supaya Allah lembutkan hatinya
dan membuka pintu hatinya semula..
InsyaAllah lulu...
Allah akn membantumu...

CikLulu on 18 Februari 2011 7:54 PG berkata...

terima kasih awak :)

Catat Ulasan

 

Dari Hati Lulu .. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei